人気ブログランキング | 話題のタグを見る

アメリカ人と国際結婚&離婚しました。今はアフリカンアメリカンの彼がいます。私の英語は完璧ではないので悪しからず・・・・・(笑)
by xoxo0329
S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

その後

今まで私が送って彼に届かなかったメールがドサッと届いて、彼からはそれらに対する返事と共にこんなメールが来ました。

Baby,
I got a message the you sent me today. I guess the email is catching up. What long message are you talking about? Let me know what is going on with it. I want to know but I am a little worried about what your gonna say. Hope your having a good day at work. Miss you much.

やはり私の長文メールは届いてない様子。
あ~~~もうやだ~~~って思ってた矢先に、

I guess this is one of the long emails that your talking about. Well, I received it and I guess I am not suppose to say anything about it but fuck that. If you don't want to be my girl then I can't make you be my girl. You can do what you want. I don't try to control you or say anything to you. What do you mean, there is no future? You aren't even giving it a chance! You didn't ask me to be your boyfriend or even hint towards it. I wanted to ask you but you was always about going out with friends and all that other stuff. So what am I suppose to do? You think I am just suppose to let go of the strong ass feeling that I have for you?? Not gonna happen sweetie. It is to late for that..

って返事。
私は一体何がしたいのかしらん。
彼は私の特別なボーイフレンドでもなければ将来を約束した仲でもないのに(^^;
だけど彼もハッキリと僕の彼女になって欲しいとか言ってきたわけでもなくて、I got mad love for youやらIm really feeling youやらDont hurt meとかBe a good girlとかそうゆう周りくどい事を言ってくるわけです。
何だか私から言って欲しいのかよく分からない。
なので告白もされてないのに振る・・みたいな、何にも知らない人からしたらただの勘違い女になりうるっていう・・(笑)

疲れた・・。
by xoxo0329 | 2008-05-05 22:02 | LOVE 恋愛
<< its over...... また船のサーバーが。。 >>


カテゴリ
以前の記事
お気に入りブログ
メモ帳
最新のトラックバック
ライフログ
検索
タグ
その他のジャンル
ファン
記事ランキング
ブログジャンル
画像一覧